Treceți la conținutul principal

7 întâmplări rușinoase de la doctor care te vor face să râzi cu poftă

 


Mulți oameni sunt speriați de vizitele medicale și încearcă să amâne cât mai mult efectuarea analizelor anuale. Totuși, atunci când ajung, în sfârșit, în cabinetul doctorului, sunt atât de emoționați încât se fac de râs.



Aceste „pățanii” te vor face să râzi cu lacrimi. Iată câteva întâmplări rușinoase care au avut loc în cabinetul doctorilor, povestite de pacienți.


1. Pacientul care nu trebuia să atingă genunchiul doctorului

„Soțul meu s-a dus la doctor pentru genunchiul lui, care îl durea și trosnea. Doctorul l-a asigurat că nu este nimic serios, spunând «dacă mi-ai atinge genunchiul, ai vedea că face același lucru». Așa că soșul meu a întins încet mâna și a pus-o pe genunchiul doctorului. A urmat o liniște ciudată de câteva secunde, până când doctorul a zis «vă rog, nu-mi atingeți piciorul» și soțul meu a ieșit din încăpere într-o liniște mortuară”, a povestit o femeie, citată de buzzfeed.com.

FII LA CURENT CU CELE MAI NOI RETETE CULINARE, AICI



2. Femeia care nu s-a mai putut abține

O femeie a avut o vizită nefericită la doctorul ei, pe care nu a putut-o uita cu mult timp după ce s-a întâmplat totul: „Am dat un vânt în timpul unui examen ginecologic, adică atunci când fața ei era chiar acolo (în dreptul fundului, n.r.)”, a povestit ea.


3. Pacientul care a „uitat” să închidă ușa la baie

„Înainte de operație, mi s-a spus să mă schimb într-un halat și să mă spăl. Nu am încuiat ușa de la baie pentru că am crezut că sunt singurul în camera de pregătire pentru operație. În timp ce eram gol-goluț, chircit în colț, spălându-mă cu prosoape de hârtie și săpun, un bărbat de vârstă mijlocie, pe care l-am recunoscut din camera de așteptare, a intrat în încăpere cu chirurgul meu, care îi arăta calea spre baie. M-au văzut din față arătând ca un Gollum (personaj din filmul „Stăpânul Inelelor”, n.r.) și pur și simplu s-au holbat șocați”,  a povestit un alt pacient.

4. Femeia care și-a lovit doctorul în zona intimă

„Îmi verificam un nodul în zona sânilor (care s-a dovedit a fi un chist) și îmi dădusem, deja, tricoul jos, în timp ce stăteam pe masă. Când mi-am ridicat picioarele pentru a mă întinde, l-am lovit pe doctor în testicule cu piciorul. Am petrecut examenul medical râzând, pentru că asta fac eu în situații dubioase, în timp ce el îmi analiza sânii”, a povestit pacienta.


5. Pacientul care a ieșit dezbrăcat din baie

„După șase ore fără pauză la nașterea soției mele, trebuia să merg la toaletă. Era o baie la o distanță de câțiva metri și m-am scuzat, spunând «Mă întorc imediat, promit!». Tocmai îmi dădusem pantalonii jos când soția mea a țipat îngrozitor. Din reflex, m-am întors și am ieșit pe ușă, încurcându-mă în pantaloni, care erau încă în jurul genunchilor mei. M-am ciocnit cu o asistentă pe hol și am căzut amândoi. O a doua asistentă a venit și m-a găsit deasupra primei asistente (în fața nevestei mele care țipa), cu fundul expus lumii”, a povestit un bărbat.


6. Pacienta care a fost prinsă furând bandaje pentru copii

„Doctorul a intrat chiar când băgam în geantă o mână de plasturi din sertar. S-a uitat la mine și a zis «Alea sunt pentru copii!». Am fost așa rușinată că am zis «Ok, bine, le voi pune înapoi»”, a mai povestit o femeie.


7.  Femeia care și-a petrecut vizita la ginecolog pe jos

„Eram foarte emoționată să merg la ginecolog pentru prima oară. Mă gândeam că va fi ciudat și dureros și am devenit isterică în timp ce așteptam în mașină. Am sfârșit leșinând de pe scaun, pe jos, dezbrăcată, și m-am trezit în timp ce doctorul striga după asistente să îl ajute”, și-a amintit o pacientă.



Comentarii

POATE TE INTERESEAZA

Baciule, cutia are un inel

Coboara ciobanul de la munte sa mearga la Sibiu. In gara vede un chiosc si cere o bere. Tipa ii da o bere la doza.  ➡️ Abonează - te  și apăsă Clopoțelul pentru a fi la  curent  cu  cele mai noi  rețete!  YouTube sau Facebook Ciobanu’ scoate brisca, crapa cutia si bea berea. Bineinteles ca nu se satura si mai cere una. O ciopleste si pe asta. La care tipa de la chiosc: – Baciule, cutia are un inel, tragi de el si se deschide, de-aia e facut. Se uita baciul la tipa si-i zice: – Inelu’ ala e pentru aia care nu au brisca!   Donează pentru copiii fără resurse școlare, ajuta un copil să învețe!  DETALII AICI BANC BONUS Barbatul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune: – Nu va deranjati, continuati! Amantul ideal e cel care mai poate sa continue… BANC BONUS Un betiv ajunge acasa si, neavand cheia, suna la usa. Nevasta-sa, sculata din somn, ii deschide si il intreaba: – Cat e ma, ceasul? – Doua. La care nevasta-sa zbang-zbang ii trage doua palme pest

Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt

  Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Tu știi ce este mai rău decât să fii beat? Să nu fii beat deloc!.  La care celălalt răspunde:  - Ai dreptate, mă duc să iau încă o bere!. BANC BONUS Doi betivi se așeză la bar și unul dintre ei îi spune barmanului:  - Vreau o bere rece, te rog.  Barmanul îi răspunde:  - Ne pare rău, dar nu mai avem bere rece.  Betivul întreabă:  - Dar cum ai putea să nu ai bere rece?.  La care barmanul răspunde:  - Pentru că ați băut-o pe toată!. MAI POTI CITI SI; Intr-un lăcaș de cult, se aflau la rând la spovedit o olteancă, o ardeleancă și o moldoveancă BANC BONUS Doi betivi stau pe o bancă în parc și își beau berea. Unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Știi, am un prieten care nu mai bea deloc.  Celălalt se uită la el și întreabă:  - Dar de ce nu mai bea?.  Primul răspunde:  - Fiindcă a murit. MAI POTI CITI SI; 9 băuturi care accelerează metabolismul

Andreea Antonescu și Andreea Bălan, două nume sonore din muzica românească

  Andreea Antonescu și Andreea Bălan, două nume sonore din muzica românească, au fost mereu în atenția presei și a publicului datorită relației lor tumultuoase.  După o serie de certuri și despărțiri, cele două artiste au decis să pună punct neînțelegerilor și să își repare relația, moment care a fost surprins și transmis la televizor în cadrul emisiunii "Asia Express", difuzată de postul Antena 1. Însă, mulți se întreabă dacă împăcarea dintre cele două artiste este reală sau doar un joc de imagine. Se duce Bruce Lee la badea Gheorghe si ii spune... Andreea Antonescu și Andreea Bălan au avut o relație apropiată înainte de a deveni celebre, înființând împreună trupa Andre. După câțiva ani de colaborare, cele două au decis să meargă pe drumuri separate, însă au rămas în atenția presei și a publicului datorită conflictelor apărute între ele. În urma unui interviu acordat de Andreea Antonescu în cadrul emisiunii "Xtra Night Show", aceasta a mărturisit că între cele d