Treceți la conținutul principal

Alinuta nu era cea mai buna eleva din clasa




Alinuta nu era cea mai buna eleva din clasa.
De fiecare data adoarme la ore.
Intr-o zi profesoara o intreaba: Cine a creat universul?
Alinuta dormnea asa ca Ionel, un baiat din spatele ei, o inteapa cu un ac.
DUMNEZEU! striga Alinuta. Profesoara spune ca este corect.
Mai tarziu o intreaba din nou: Cine este salvatorul nostru?
Alinuta dormea asa ca iarasi o inteapa Ionel ca sa o ajute. ISUS HRISTOS! striga fata.
➡️➡️➡️CASTIGA UN Televizor LED curbat Smart Samsung, 123 cm ➡️➡️➡️DETALII➡️➡️➡️AICI

Corect, zice profesoara.
Acesta o mai intreaba a treia oara: Ce a spus Eva lui Adam dupa ce au facut al 23-lea copil? Ionel o inteapa si acuma.
Alinuta zbierand zice: Daca mai bagi inca odata chestia aia in mine o sa o rup si o sa ti-o indes in fund!
Profesoara a lesinat la cele auzite.



BANC BONUS;

Un bărbat se căsătoreşte şi vine acasă îşi ia soţia şi soacra şi le zice:
– Fiţi atente să vă zic programul meu. Când vin acasă vreau să mănânc şi vreau să găsesc mâncarea nici prea caldă nici prea rece.
La care soţia: ietete!
La care soacra: ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul eu comand.
– După ce mănânc vreau să fac baie şi vreau să găsesc apa nici prea caldă nici prea rece în cadă.
La care soţia: ietete!
La care soacra: ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul eu comand.
– După ce fac baie vreau să îmi citesc ziarul şi vreau la fotoliu să îmi aduceţi papucii de casă.
La care soţia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul eu comand.
– După ce îmi citesc ziarul vreau să mă culc, până la 12 noaptea mă culc cu soţia, după 12 noaptea mă culc cu soacra.
La care soţia:
– ietete!
La care soacra:
– Nici un ietete, el este bărbatul el comandă.

BANC BONUS;

Geografia femeii:
Între 18 şi 25 de ani, femeia e precum Continentul African: jumătate a fost deja descoperită, cealaltă jumătate ascunde frumuseţi încă sălbatice şi delte fertile.
Între 26 şi 35 de ani, femeia e precum America de Nord: modernă, dezvoltată, civilizată şi deschisă negocierilor în schimbul banilor.
Între 36 şi 40 e precum India: fierbinte, relaxată şi conştientă de propria frumuseţe.
Între 41 şi 50, femeia e precum Franţa: uşor îmbătrânită dar încă atrăgătoare şi interesantă.
Între 51 şi 60, e precum Iugoslavia: a pierdut războiul, e tulburată de fantasmele trecutului dar se lucrează la reconstrucţie.
Între 61 şi 70, ea e precum Rusia: spaţioasă, cu frontiere fără patrulă. Stratul de zăpada ascunde mari bogăţii.
Între 71 şi 80, femeia e precum Mongolia: cu un trecut glorios de victorii, dar cu puţine speranţe de viitor.
După 81 de ani, ea e precum Afganistan: aproape toată lumea ştie unde se află, dar nimeni nu vrea să meargă până acolo.
Geografia bărbatului:
Între 15 şi 80, bărbatul e precum Cuba: guvernat de un singur membru.



BANC BONUS;


– Mai Vasalie, da-mi împrumut un chil de palinca pâna ce-oi face-o pe-a me.
– Ia, mai Ioane, ca doar suntem pretini.
Ion, dupa doua zile:
– Mai Vasalie, mai da-mi un chil de palinca, ma, ca n-am reusit s-o fac pe-a me.
– Ia, ma Ioane, c-o s-o faci azi, mâne si tu.
Ion dupa o saptamâna venea spre poarta lui Vasalie care era la masa cu Maria lui.
Vasalie îi zice lu’ nevastasa:
– Tu, Marie, daca vine la noi, zi-i ca nu-s acasa (si se baga sub pat).
Vine Ion si zice:
– Ziua buna, Marie!
– Ziua buna, Ioane.
– Apai, Vasalie une-i?
– Nu-i acasa, zice ea.
– No, eu am vinit cu ale doua chile de palinca si cu înca o jumate sa ne cinstim ca-ntre pretini din palinca noua.
Daca Vasalie nu-i aci, ne-om cinsti doar noi.
Se cinstesc, se-ncalzesc, se suie-n pat si s-apuca Ion de … Maria.
Vasalie de sub pat aude, simte oarece si cugeta adânc:
‘Tu-i mama ei de treaba , Ce sa fac ? Pusca am, cartuse am, cureaua-i lata, dar nu-s acasa …
CITEȘTE ȘI:

Comentarii

POATE TE INTERESEAZA

126 de BANCURI răutăcioase la adresa Femeilor

1.Î:Cum se defineste o „fata mare”? R:O fetita de vreo 9 – 10 ani, dar urâta…. 2.Î:Care e diferenta între o femeie si o vulpe? R:Niciuna, amândoua sunt cautate pentru „blana” lor… 3.Î:Care este diferenta dintre tântar si femeie? R:Pe tântar nu-l tii de cap când suge… 4.Î:Care e diferenta dintre femei si ciorapi? R:Ciorapii miroase numai dupa folosinta… 5.Î:Care este diferenta dintre femeie si oglinda ? R:Oglinda reflecta fara sa vorbeasca, femeia vorbeste fara sa reflecteze… ➡️ Abonează - te  și apăsă Clopoțelul pentru a fi la  curent  cu  cele mai noi  rețete!  YouTube sau Facebook 6.Î:Care este diferenta dintre o femeie si o oglinda? R:În oglinda îti belesti ochii, în femeie… 7.Î:Care e diferenta dintre o femeie si o bicicleta? R:Bicicleta întâi o umfli si pe urma te sui pe ea. 8.Varianta: Î:Care e asemanarea între o femeie si o camera de bicicleta? R:Bicicleta o umflii si dupa aia te urci pe ea, femeia invers 9.Î:Care e asemanarea între o femeie si o

Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt

  Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Tu știi ce este mai rău decât să fii beat? Să nu fii beat deloc!.  La care celălalt răspunde:  - Ai dreptate, mă duc să iau încă o bere!. BANC BONUS Doi betivi se așeză la bar și unul dintre ei îi spune barmanului:  - Vreau o bere rece, te rog.  Barmanul îi răspunde:  - Ne pare rău, dar nu mai avem bere rece.  Betivul întreabă:  - Dar cum ai putea să nu ai bere rece?.  La care barmanul răspunde:  - Pentru că ați băut-o pe toată!. MAI POTI CITI SI; Intr-un lăcaș de cult, se aflau la rând la spovedit o olteancă, o ardeleancă și o moldoveancă BANC BONUS Doi betivi stau pe o bancă în parc și își beau berea. Unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Știi, am un prieten care nu mai bea deloc.  Celălalt se uită la el și întreabă:  - Dar de ce nu mai bea?.  Primul răspunde:  - Fiindcă a murit. MAI POTI CITI SI; 9 băuturi care accelerează metabolismul

Baciule, cutia are un inel

Coboara ciobanul de la munte sa mearga la Sibiu. In gara vede un chiosc si cere o bere. Tipa ii da o bere la doza.  ➡️ Abonează - te  și apăsă Clopoțelul pentru a fi la  curent  cu  cele mai noi  rețete!  YouTube sau Facebook Ciobanu’ scoate brisca, crapa cutia si bea berea. Bineinteles ca nu se satura si mai cere una. O ciopleste si pe asta. La care tipa de la chiosc: – Baciule, cutia are un inel, tragi de el si se deschide, de-aia e facut. Se uita baciul la tipa si-i zice: – Inelu’ ala e pentru aia care nu au brisca!   Donează pentru copiii fără resurse școlare, ajuta un copil să învețe!  DETALII AICI BANC BONUS Barbatul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune: – Nu va deranjati, continuati! Amantul ideal e cel care mai poate sa continue… BANC BONUS Un betiv ajunge acasa si, neavand cheia, suna la usa. Nevasta-sa, sculata din somn, ii deschide si il intreaba: – Cat e ma, ceasul? – Doua. La care nevasta-sa zbang-zbang ii trage doua palme pest