Treceți la conținutul principal

Ce-i cu tine? Tot racit esti



Doi purici se intalnesc. Unul era frumos, gras si se vedea ca duce o viata buna. Celalalt era amarat, slab, racit si cu ochii rosii. Primul purice se arata mirat:
– Ce faci? Ce-i cu tine in halul asta? Eu o duc bine, stau la o balerina in chilotei. E cald, frumos, curat. Dar tu?
➡️➡️➡️CASTIGA UN Televizor LED curbat Smart Samsung, 123 cm ➡️➡️➡️DETALII➡️➡️➡️AICI
– Eu, vai de capul meu… Eu stau in barba unui dirijor si e asa frig. Da din maini toata ziua si face curent. Nu reusesc niciodata sa ma vindec. Te rog, aranjeaza-mi un loc caldut ca al tau.
Zis si facut. Peste o perioada de timp se intalnesc iar.
– Ce-i cu tine? Tot racit esti? Ce ai facut ca doar te-am ajutat sa-ti schimbi locuinta?

– Stai sa vezi! M-am mutat in chilotei la balerina aia, era bine, cald, curat… Vin intr-o seara acasa obosit mort, ma culc si dimineata cand ma trezesc eram din nou in barba dirijorului.



BANC BONUS;

Aseară am agăţat o grăsancă şi am adus-o la mine-n pat după care i-am spus:
– Vreau să-ţi imaginezi că asta e un hot-dog, i-am spus, scoţându-mi “cârnăciorul” din pantaloni.

Atunci ea a sărit imediat din pat şi s-a repezit către uşă.
– Stai, unde pleci? am întrebat-o.
– Să aduc nişte ketchup şi muştar! răspunse ea.

BANC BONUS;

Vorbesc doi prieteni:
– Frate, sunt şocat, nevastă-mea vrea să facă sex în trei!
– De ce? Nu e chiar rău, gândeşte-te şi tu, senzaţii noi, vă mai împrospătaţi şi voi relaţia. Priveşte din alt punct de vedere, e chiar cool, care e problema ta?!
– Problema mea este că eu nu sunt pe listă!




CITEȘTE ȘI:

Comentarii

POATE TE INTERESEAZA

Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt

  Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Tu știi ce este mai rău decât să fii beat? Să nu fii beat deloc!.  La care celălalt răspunde:  - Ai dreptate, mă duc să iau încă o bere!. BANC BONUS Doi betivi se așeză la bar și unul dintre ei îi spune barmanului:  - Vreau o bere rece, te rog.  Barmanul îi răspunde:  - Ne pare rău, dar nu mai avem bere rece.  Betivul întreabă:  - Dar cum ai putea să nu ai bere rece?.  La care barmanul răspunde:  - Pentru că ați băut-o pe toată!. MAI POTI CITI SI; Intr-un lăcaș de cult, se aflau la rând la spovedit o olteancă, o ardeleancă și o moldoveancă BANC BONUS Doi betivi stau pe o bancă în parc și își beau berea. Unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Știi, am un prieten care nu mai bea deloc.  Celălalt se uită la el și întreabă:  - Dar de ce nu mai bea?.  Primul răspunde:  - Fiindcă a murit. MAI POTI CITI SI; 9 băuturi care accelerează metabolismul

Baciule, cutia are un inel

Coboara ciobanul de la munte sa mearga la Sibiu. In gara vede un chiosc si cere o bere. Tipa ii da o bere la doza.  ➡️ Abonează - te  și apăsă Clopoțelul pentru a fi la  curent  cu  cele mai noi  rețete!  YouTube sau Facebook Ciobanu’ scoate brisca, crapa cutia si bea berea. Bineinteles ca nu se satura si mai cere una. O ciopleste si pe asta. La care tipa de la chiosc: – Baciule, cutia are un inel, tragi de el si se deschide, de-aia e facut. Se uita baciul la tipa si-i zice: – Inelu’ ala e pentru aia care nu au brisca!   Donează pentru copiii fără resurse școlare, ajuta un copil să învețe!  DETALII AICI BANC BONUS Barbatul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune: – Nu va deranjati, continuati! Amantul ideal e cel care mai poate sa continue… BANC BONUS Un betiv ajunge acasa si, neavand cheia, suna la usa. Nevasta-sa, sculata din somn, ii deschide si il intreaba: – Cat e ma, ceasul? – Doua. La care nevasta-sa zbang-zbang ii trage doua palme pest

Andreea Antonescu și Andreea Bălan, două nume sonore din muzica românească

  Andreea Antonescu și Andreea Bălan, două nume sonore din muzica românească, au fost mereu în atenția presei și a publicului datorită relației lor tumultuoase.  După o serie de certuri și despărțiri, cele două artiste au decis să pună punct neînțelegerilor și să își repare relația, moment care a fost surprins și transmis la televizor în cadrul emisiunii "Asia Express", difuzată de postul Antena 1. Însă, mulți se întreabă dacă împăcarea dintre cele două artiste este reală sau doar un joc de imagine. Se duce Bruce Lee la badea Gheorghe si ii spune... Andreea Antonescu și Andreea Bălan au avut o relație apropiată înainte de a deveni celebre, înființând împreună trupa Andre. După câțiva ani de colaborare, cele două au decis să meargă pe drumuri separate, însă au rămas în atenția presei și a publicului datorită conflictelor apărute între ele. În urma unui interviu acordat de Andreea Antonescu în cadrul emisiunii "Xtra Night Show", aceasta a mărturisit că între cele d