Treceți la conținutul principal

Ce fuse bade, iepure sau iepuroaica?/BONUS VIDEO+BANCURI

Ad

Doi vânători la vânătoare de iepuri. Un iepure ţâşneşte de pe un hat.
Vânătorul A trage, nu nimereşte.

“Fu...-i mama lui de iepuroi...”
Vânătorul B: “ba era iepuroaica”.
A: “ba era iepuroi”.
B: “ba iepuroaica”.

Predictii 2021. Inceputul lumii noi! AICI

Hai să-l întrebăm pe Nea Gheorghe că stătea rezemat în coada sapei, mai aproape de unde sărise animalul:
“Ce fuse bade, iepure sau iepuroaica?”.
“Iepure, coane”.
“Da de unde ştii?”.
- Păi când trecu fugind pe lângă mine l-am auzit: “Mi-aţi belit p...”.

Donează pentru copiii fără resurse școlare, ajuta un copil să învețe! DETALII AICI

BONUS:
Fabrica de roabe era renumită pentru calitatea produselor sale. Bineînţeles că la o aşa fabrică era de remarcat şi vigilenţa paznicului care nu slăbea nimic din ochi! Mulţi au încercat să mai iasă cu câte o piesă ceva, dar paznicul a descoperit şi sancţionat totul! (cred că nici măcar nu este român, era prea corect domnule!). Într-o bună zi, Bulă, unul din muncitorii fabricii, trecu, pe lângă singura poartă a fabricii, cu o roabă plină cu talaj.

Ad
La poartă, bineînţeles la datorie, vigilentul paznic:
– Stop! Spuse acesta. Ce e asta?
– O roabă cu talaj, spuse Bulă.
– Hmmm,... pe mine nu m-a păcălit nimeni, ia să vedem noi ce avem aici, strecurându-şi mâinile prin talaj.
Surpriză: nu era nimic ascuns acolo!

– Bine, treci! Spuse, cu un ton încă suspect, vigilentul paznic.
Azi aşa, mâine la fel, şi timp de o săptămână Bulă tot trecea cu roaba cu talaj. Paznicul, care fierbea de curiozitate, îşi luă inima în dinţi, şi, oprindu-l pe Bulă şi de această dată, îl întreabă:

– Dar ce naiba faci cu atâta talaj măi Bulă, la ce-ţi trebuie!? Uite, dacă îmi spui, îţi jur că nu mai spun la nimeni!
- Nu mai spuneţi la nimeni?!
Stă puţin Bulă pe gânduri şi continuă:
– Bineee mă, dacă te-ai jurat, uite, de fapt, mie nu-mi trebuie talajul, ci roabele...

BONUS:
În tramvai îngrămădeala mare.
O doamnă se întoarce indignată la tipul din spatele ei:
- Matale vriei să mă f...ti? (accent moldovenesc)
- Vai doamna se poate eu sunt om serios cum aş putea...
- Atunsi da-ţi la o părţi poate dorieste dânsul sau dânsul...

BONUS:
Doi purici obişnuiau să se întâlnească în fiecare an şi să-şi petreacă vacanţa în Constanţa. Într-un an, unul dintre purici ajunge mierlit de frig:
– Brrr, băga-mi-aş, ce-am îngheţat!
– Ce-ai păţit mă? Îl întreabă prietenul lui.

– Am călătorit toată noaptea în barba unui motociclist vitezoman din Baia Mare în Constanţa.
– Păi aşa se călătoreşte în Constanţa? Stai să te învăţ eu: mergi la aeroport, intri în bar, bei, mănânci, ocheşti o stewardesă blondă, meseriaşă, te cuibăreşti la păsărică, tragi un pui de somn şi a doua zi eşti bine mersi în Constanţa.
Trece un an, cei doi se întâlnesc din nou. “

- Brrr, sunt îngheţat, mor de frig.
– Dar de ce mă, nu ţi-am explicat anul trecut ce să faci?!
– Ba da, şi am făcut întocmai. M-am dus la aeroport, am intrat în bar, am mâncat, am băut, mi-am ochit o stewardesă meseriaşă, m-am cuibărit în păsărica ei, am adormit şi dimineaţa m-am trezit în barba unui motociclist vitezoman în drum spre Constanţa...

CITEȘTE ȘI:


POATE TE INTERESEAZĂ ȘI;



Comentarii

POATE TE INTERESEAZA

Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt

  Doi betivi mergeau pe stradă, iar unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Tu știi ce este mai rău decât să fii beat? Să nu fii beat deloc!.  La care celălalt răspunde:  - Ai dreptate, mă duc să iau încă o bere!. BANC BONUS Doi betivi se așeză la bar și unul dintre ei îi spune barmanului:  - Vreau o bere rece, te rog.  Barmanul îi răspunde:  - Ne pare rău, dar nu mai avem bere rece.  Betivul întreabă:  - Dar cum ai putea să nu ai bere rece?.  La care barmanul răspunde:  - Pentru că ați băut-o pe toată!. MAI POTI CITI SI; Intr-un lăcaș de cult, se aflau la rând la spovedit o olteancă, o ardeleancă și o moldoveancă BANC BONUS Doi betivi stau pe o bancă în parc și își beau berea. Unul dintre ei îi spune celuilalt:  - Știi, am un prieten care nu mai bea deloc.  Celălalt se uită la el și întreabă:  - Dar de ce nu mai bea?.  Primul răspunde:  - Fiindcă a murit. MAI POTI CITI SI; 9 băuturi care accelerează metabolismul

Andreea Antonescu și Andreea Bălan, două nume sonore din muzica românească

  Andreea Antonescu și Andreea Bălan, două nume sonore din muzica românească, au fost mereu în atenția presei și a publicului datorită relației lor tumultuoase.  După o serie de certuri și despărțiri, cele două artiste au decis să pună punct neînțelegerilor și să își repare relația, moment care a fost surprins și transmis la televizor în cadrul emisiunii "Asia Express", difuzată de postul Antena 1. Însă, mulți se întreabă dacă împăcarea dintre cele două artiste este reală sau doar un joc de imagine. Se duce Bruce Lee la badea Gheorghe si ii spune... Andreea Antonescu și Andreea Bălan au avut o relație apropiată înainte de a deveni celebre, înființând împreună trupa Andre. După câțiva ani de colaborare, cele două au decis să meargă pe drumuri separate, însă au rămas în atenția presei și a publicului datorită conflictelor apărute între ele. În urma unui interviu acordat de Andreea Antonescu în cadrul emisiunii "Xtra Night Show", aceasta a mărturisit că între cele d

Tu stii care e diferenta intre mine si tine?

  Doi betivi se intalnesc in fata unui bar: Hey, tu stii care e diferenta intre mine si tine? Nu, care e? Eu sunt inalt si slab, iar tu esti scund si gras. Pai asta nu-i o diferenta, asta-i o descriere fizica. Ok, atunci stii care e diferenta intre mine si un bautor moderat? Nu, care e? Eu ma trezesc dimineata si imi aduc aminte ce am baut aseara, iar el nu. BANC BONUS Doi betivi discuta despre iubita unuia dintre ei: Am o fata minunata, dar uneori mi se pare ca nu ma intelege. Pai asta e normal, tu vorbesti limba romana, ea vorbeste limba engleza. Cum adica? Ea e romanca si nu stie limba romana? Nu, ea e englezoaica si nu stie limba engleza. BANC BONUS Doi betivi isi amintesc de o intamplare amuzanta din tinerete: Stii cum ne amuzam noi cand eram tineri? Cum? Ne duceam in parc, luam o sticla de vodka si o ascundeam sub banca. Si apoi? Stateam acolo si observam cum lumea se uita ciudat la banca goala. Dar noi stiam secretul nostru, ca vodka e sub banca!